Från och med Du


2010-08-22 @ 13:32:16
Lyssnar för tillfället på Från och med du. Med oskar lindros.
Har inte lyssnat på låten så mycket förut, men den är faktikst bra. Sångvänlig!


Igår hade jag fullt upp hela dagen (nästan).
Var i Strängnäs hos Farmor på dagen, sen åkte jag hem och nötade Dirty Dancing, som jag alltid
gör när jag kollar på någon film.
På kvällen blev det "kräftskiva", med lite mysiga personer hemma hos oss.
Blev också en spelkväll med så ska det låta och gissa ordet.
Som jag redan har konstaterat så är jag kass på att gissa ord. Det är verkligen minus för min del.
När dom hade knatat hem så träffade jag Brian en sväng, och nu måste jag ju ta vara på de
stunder jag får, eftersom han har flyttat:-( buhu.. Saknar min vän.
Men förhoppningsvis så kommer vi väl ses nångång om året iaf... Det suger!

Allt är inte rätt här i livet, men som människa måste man gå sina egna vägar och göra sina egna val.

Idag kommer älskling hem (finally), skulle ju egentligen inte kommit hem förrän imorgon, men de
åkte tydligen hem idag av någon anledning. Fast, det kan ju ändras igen, man kan aldrig vara
riktig säker med killar! Men jag hoppas i alla fall.
Nu har jag nog inget mer att skriva för tillfället.
Förutom att jag saknar att dansa och förhoppningsvis börjar nu i höst igen,
och att jag får min lön snart! muumaa.


Kommentarer
Postat av: Brian

saknar dig också, klart vi kommer ses! :)

2010-08-25 @ 23:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback