Vi har solen i ögonen - LW Uppdaterad.


2010-04-23 @ 09:54:18
Good morning sunshines!
Och godmorgon SOLEN, var på tiden att du kom fram nu tycker jag. Nu är jag glad!
Just nu känner jag att träningen från igår har satt sina spår. Ack Ack, inte nå skönt.
Skulle egentligen ha jobbat förmiddag idag, och det märker jag att jag absolut inte
hade hunnit. Jag åker om ca 3 timmar, och jag har inte städat rummet, jag har inte
packat. Och inte gjort pasta sallad! Så jag lär nog lägga på ett kol om jag ska hinna
med allt. Nu ska jag ta och börja göra... Nånting. Wish me luck!

12.29
Nu har jag hunnit med att STRESSA igenom allt som jag skulle.
Det är ca 20 minuter kvar till avgång, så snacka om att vara på
"fisens mosse" haha.
Och solen lyser fortfarande, det ser ut som att dagen kommer
bli okej i alla fall.
Anyway, nu åker jag och kommer inte skriva på hela helgen,
så ha det så bra alla! Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har så rätt.. han är snart min!! ;-)

2010-04-23 @ 17:54:19
URL: http://saraneuman.blogg.se/
Postat av: Carolina

svar: ja alla plagg som är uppe finns kvar ;)

2010-04-27 @ 09:54:22
URL: http://ostholmsblobbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback