Vi är på gång


2010-04-18 @ 20:07:32
3 dagar sedan jag skrev här då.
Tiden bara springer iväg nu för tiden, det är orsaken varför jag inte skrivit.
Ska ia alla fall börja med att berätta att jag var ledig i torsdags och fredags, och
kommer att vara de resterande torsdagar och fredagar fram till sommaren. För
då blir det jobb.
Helt makalöst skönt är det, då kan man bara göra precis vad man vill, och den
korta helgen har plötsligt blivit lång. Ledig flera dagar än vad jag går i skolan.
Tillbaka till spåret, jag var och åt taco bufé med min pappa och hans "familj", var
väldigt gott och kan ju säga att jag inte var hungrig något mer under den kvällen.
Sen sov jag hos baby och har gjort det resten av helgen också.. Eller, känns som
vi har sovit tillsammans ända sen jag kom från azorerna, men det gör inte mig
nått, bara mysigt!
Vad har jag gjort mer.. Jag har träffat Brian några svängar hit och dit, det är alltid
lika trevligt det också! Gooosh, blir så glad när jag kommer på hur bra allting är
just nu. Det bara flyter på, jag tror jag har allt jag har letat efter.
I lördag så shoppade jag lite på Marieberg, shoppade också lite i Västerås i fredags.

- Underkläder
- Sommarjacka
- Foto ram
- Väska
- En tröja

Tyckte jag var mycke bra faktiskt, och måste bara tillägga att jag alltid hittar så bra
pris på alla grejer som jag handlar. Ett stort plus. Då blir man inte pank på en gång.
Denna dag har vart som de flesta dagar, så klart så har den varit mycket bra, men
inte lika varm som jag hade hoppats på. Ja, den har i alla fall spenderats med Jimmy.
Ja... Nu när jag väl satte mig vid datan så tyckte jag att det var dags att uppdatera
bloggen lite. Är inte så himla intressant att läsa kanske, men har egentligen inte så
mycket att skriva.
Har laddat ner Dirty Dancing nu som jag tänkte att vi skulle kolla på ikväll, kan ju
vara världens bästa film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback