Vem kan sätta kedjor på en hurricane?


2010-04-20 @ 18:57:37

Jag känner verkligen hur dagarna går upp och ner, hur mitt humör går upp och ner.
Även fast det var en ledig dag för mig idag så kan jag inte påstå att den vart bra.
Snarare tvärtom. Känner också att jag kanske börjar bli lite sjuk? Ush
Gjorde iaf nått vettigt idag, kom nyss från badet, satt och bubbla ett tag.
Just de! Jag umgick ett tag med min vän Brian också, var också vettigt.
Nu känner jag att jag borde plugga, men ingen ork finns till det. Så jag
tror att jag ska göra nått roligare istället. Hey!

Vad skönt att veta, min vän
När du tappar förståndet
Du inser snart igen
Att det inte är första gången!


Kommentarer
Postat av: Sara

Oooh Håkan! ;-)

2010-04-22 @ 19:43:11
URL: http://saraneuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback