Borta bra men hemma bäst


2010-04-03 @ 12:53:59
Jaha.. Då var vi här, sista natten här och sista gången man vaknar upp i denna säng.
Känns lite konstigt faktiskt, att vi ska lämna allt detta, och speciellt när de senaste dagarna har vart kanon, både med vädret och våra utflykter. Men jag kan erkänna att nu längtar jag hem som fan, till bl.a min säng och till att få färga bort min jäkligt fula utväxt, den är verkligen blond och extrem. Har nog aldrig sett så illa ut i håret nångång. Men nu när jag ser min riktiga färg så är man också bra sugen på att färga håret ljusare för att få sin naturliga hårfärg och slippa färga om och om igen.. Men det är så svårt, och är man inte säker så ska man inte göra nånting. En sak är jag säker på i alla fall, måste göra nått åt det. På momangen. Kan inte se ut som en råtta i håret.. Är liksom inte OKEJ Sofia.
Well.. Som man säger med allting, och som verkligen stämmer "Borta bra men hemma bäst". Och hemma för mig, är där mitt hjärta hör hemma!
Men är ju inte hemma förrän söndag kväll, så jag får stå ut lite till. Och håll tummarna för flygresan.
Första flyger vi till Terceira kl. 15.50 idag, och sedan väntar vi där.... Och flyger vidare till Lisabon, där vi landar kl.23.55, så vi har 1 timme på oss att äta Mc Donalds, haha. Det vi har längtat efter i 3 veckor nu!

Och på söndag så flyger vi hem till fina Sverige igen kl.12.55 tror jag. Och landar i kl.18.10, så.. Ja, så det tar ett tag innan vi kommer hem. Men det går nog fort tror jag.

Förresten... Hur mår vi idag?? Jo, det ligger till så här, att jag vaknade kl.6 imorse av att jag inte kunde sova, och då vaknade jag med väärldens huvudvärk, det gick dock över ett tag imorse, men den verkar ha kommit tillbaka nu. Så jag ska nog ta mig en alvedon eller nånting, så det inte blir ännu mera bakis-huvudvärt! haha.
Då kommer vi till Jossan nu då... Jag kan ju inte påstå att hon heller mår så toppen idag, nej gud nej, hon är då 100 gånger värre än mig. Stackars tjejer, NEJ. Man mår som man förjänar.

Ciao Folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback