This is my life


2010-04-06 @ 21:40:35
Riktigt slapp dag idag känner jag.. Inte mtk har hänt.
ELLER
Jo, en del har hänt. Träffade Jennie för att hjälpa henne med present till Daniel, och
jag tyckte det var en bra present:-) kan ju inte avslöja vad det är eftersom det 'är
en present liksom, haha. Sen tog vi en snabb fika efter det bara, alltid kul att träffa
den där tjejen. Man blir alltid på lika bra humör tycker jag!
Förresten, innan det så träffade jag min kära Rebecca, har saknat henne precis lika
mycket som alla andra, som ni redan vet! Blev inte så lång stund, men bättre än
ingenting. Och på fredags blir det till att luncha ihop, och sen är det helg, we like it!

Hm.. Och nyss så kom jag hem från jobbet efter ett möte, gick väl skapligt bra typ?
Lite klagomål hit och dit, men sånt man får ta. Efter det så lär man väl sig att göra
sitt bästa iaf. Så.. Snart får jag mina jobb tider för sommaren också. Oxå niceee.

Nu ska jag tagga. Orkar inte datorn. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback