Psykologi


2010-04-12 @ 13:46:30

Då har psykologi arbetet satt fart igen då. Jag tror psykologin består av 95% av allt det jag har
pluggat sen jag började gymnasiet. Det är sjukt mycket plugg och detta tar kål på mig, jag orkar
verkligen inte. Tur att jag ska jobba efter studenten och INTE plugga. Ska bli så skönt att sluta i
skolan. Men det är bara att köra. Har setat i skolan och gjort halva uppgiften och nu har jag gjort
klart resten, så nu är det bara att ta igen den andra uppgiften jag har missat.
Och på torsdag (när jag är ledig), så ska jag till skolan och göra prov. Tummen ner.

Första dagen i skolan på 1 månad också, kändes verkligen inte bra alls, haha.. Nu känner jag
verkligen att jag inte ska gå i skolan mera, utan jag ska jobba, eller göra nånting annat, bara
jag slipper skolan hahah..
Nått positivt idag är i alla fall att det är SOL(#) ute idag och termometern står på +10 grader
i skuggan, våren börjar komma!
En annan positiv sak är att jag ska träna idag, och bada. Ska bli mycket skööönt.
Men innan det så måste jag plugga, och det ska jag göra NU. Så hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback