Kärleken vinner


2010-04-11 @ 22:43:22
Igår:
Gårdagen var faktiskt enligt mig jätte kul! Vi hade bra umgänge och bra place.
Kvällen.. Nej nu ska jag börja med: Dagen. Dagen började alltså då med att jag sydde om min klänning
som jag hade beställt direkt från Nelly, de gick skapligt bra, inge sprettandes denna gång inte. SKÖÖNT.
Sen resten av dagen spenderades så klart hemma hos älskling, och ja.. va säger man? Har inte känt så
här på evigheter, kan bara säga en enda sak, jag är verkligen kär. Och det är en så underbar känsla.
Vi gjorde inte mycket egentligen, var iväg och trätta bilen.. "suck", Åt mat och kollade lite på tv, sen tog
det fart upp till mig eftersom jag skulle iväg på galej. Så vid kl 18.00 så fick jag skjuts upp till Sara, och
där började min fantastiska kväll! Vi hade kanon kul tycker jag, bra umgänge i alla fall! God dricka var
det också, jag och Amanda var rätt duktiga på att få i oss alkohol kan jag ju lova.
Kvällen gick rätt snabbt och rätt som det var så skulle vi iväg till Västerås för att gå på Konrad för första
gången i mitt liv. Men livet går ut på att man måste prova nya saker, så det var bara för oss att prova på!
Jimmy och Jimmie körde oss till Västerås, så det tackar vi för. Vägen dit var inte den roligaste måste ja
få erkänna.. Lång och eländig.. Synd bara att vi inte har några roliga krogar i Arboga, men säg nånting
som är kul här.
Men nog med klagande nu.
Fortsättningen av kvällen tog sin fart, och jag hade faktiskt skit kul, var absolut inte roligt folk på krogen,
men tjejerna gjorde det kul och dansandet gjorde det kul. Jag och Amanda släppte ju loss rätt bra iaf,
så på oss var det drag! haha. Vi körde på ända tills kl 02.00 då det bar av hemåt, och vägen hem var
inte heller den roligaste tyckte jag. Hade hellre lagt mig i sängen på en gång än att åka bil i 35 minuter.
Men kvällen avslutades ju hemma hos älsk så allt blev bra tillslut iaf.

Idag:
Började dagen med att jag vaknade upp, och inte mådde så där bra som man ska må.
Jag hade huvudvärk och det kändes som att jag inte ens hade nyktrat till när jag skulle kliva upp ur
sängen. Men sen tog jag en dusch och jag kände genast mig lite fräschare, och för att pigga till mig
ännu mera så tog jag en Ipren. Sen åkte jag till Strägnäs hem till Farmor, där det bjöds på JÄTTE GOD
mat kan jag lova. Hon kanske kan laga världens godaste mat.
Sen åkte vi hem, och jag åkte hem till Jimmy, och vi somnade i soffan.. Tydligen var vi båda jätte
trötta, och det är jag nu också, så ska väl ta och bädda ner mig i sängen för att sen imorgon försöka
hitta viljan och orken att gå till skolan. Känner verkligen att jag inte har någon lust alls.
Men kämpa på Sofia, bara det sista kvar nu!
Så.. Nu äre bra för mig, så säger Godnatt nu! Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: äh bilden är så liten så det är ingen som ser den ;-) snart har jag uppdaterat bort inlägget, haha.



ja jag kan skicka bilderna om vi är inne samtidigt! :-) och du.. tack själv ;-)

2010-04-12 @ 08:14:28
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: amandaa

HAHA, verkar ju som om det inte bara va jag som var sleten igår då ;)

2010-04-12 @ 08:48:47
URL: http://amandagoodison.blogg.se/
Postat av: emma.s

haha du skulle åkt i våran bil sofia! Himla hönsgård sen spydde julia i chipspåsen och slängde upp dörren i 120 knyck för att spy i enfilig bana Man ba: akta räcket ditt cp? ska dörren flyga av eller? Jimmie fick typ tvärnita och jag ba: stäääääääääääääng dörreeeeeen!! haha

2010-04-21 @ 17:04:04
Postat av: Sofia

Hahahah, kan tänka mig hur mycket du härjade när hon öppnade dörren!! Men va fan, säger man inte: Full coh dum?

Hahah, jo! Men i våran bil satt vi typ... TYSTA. Trodde jag skulle somna ju! Men hade ju ölen;-)

2010-04-21 @ 17:40:51
URL: http://elgstromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback