Journey


2010-04-10 @ 12:24:02

Lördag: Började imorse kl 05.00 att jag var nere vid ishallen och hämtade min familj. Först hade jag verkligen ingen lust alls eftersom jag var så trött. Men sen vände det totalt, vart super glad av att äntligen träffa dom igen! Ska aldrig vara ifrån dom så länge igen:-)
Sen åkte jag/vi hem och sov igen, och nu har jag vart vaken ca 1 timme och jag har hunnit sy min klänning, städa på mitt rum och slängt i mig en snabb frukost, samt duschat! Skulle ha färgat Amandas hår också, men jag behövde inte, så nu har jag lite extra tid över.. Så.. Nu ska jag? Hm.. Fortsätta fixa lite.
För sen ska jag antingen vara med Jimmy eller nått, och om det hinns med så blir det en fika med Amanda!
Och senare ikväll så vet vi vad som händer! Party.


Jäkla gammal bild det där, typ 2 år sen. Då var man inte stor. Men anyway, de är jag! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback