Enköping, helgen


2010-04-28 @ 12:03:47

Halva veckan har redan gått, men har verkligen inte haft tid med att sitta vid datorn.
Men nu i skolan tar jag mig lite tid, eftersom vi har håltimme ända fram tills kl 13.10.

Nu skall jag berätta lite om helgen.
Resan dit började med att vi körde helt tokigt fel. När man åker mot enköping så åker man alltså mot
Västerås (som ni alla vet hoppas jag). Vi körde inte mot Västerås, utan jag och Sara satt och sov i
framsätet och åkte istället mot Kungsör - Eskilstuna. Ett fel som vi inte kan svara på hur det hände.
Men vi rättade snabbt till det och räknade ut att vi bara körde ca 3 mil fel:-) Så snart var vi framme,
och så började vi jobba. Vi jobbade hela lördagen, och HELA lördagen, ända från kl 10.00 - 24.00.
Så den dagen blev lång, och jag frös och var hungrig. Inte allt för bra, men man får göra det bästa
av situationen. Kan ju säga som så att jag var ganska glad över att jag hade min mobil telefon i
beredskap.
Söndagen var lika så, vi jobbade från kl 10.00 till 18.00 sen bar det av hemåt, och det var ganska
skönt att komma hem och ta en dusch och en riktig måltid.
En rad av sammanfattning av helgen var att den var ganska bra ändå, hade bra sällskap, och ändå
ganska bra sovplats - allt har sina för och nackdelar. Och pengar är aldrig fel att tjäna.

Nå väl.
Hela veckan så har jag vart med Jimmy typ, och inte vart i skolan så mycket.
Måndags slutade vi 11.00
Tisdags slutade vi 10.00
Helt ovärda dagar i skolan nu tycker jag. Men idag går jag ända till 16.00, sen tar jag min cykel och
cyklar upp till huset och träffar Jimmy igen, som jag har gjort de tidigare dagarna i veckan!
Senare så ska vi iväg och kolla på när min syster spelar föräldra match, så kan nog bli ganska kul
att se Mamma springa runt på plan, eftersom hon också skall vara med.
Nej men nu har ni fått lite uppdateringar. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: lolly

Hej,

Har lagt in nya saker på bloggen, gå in o kika! Massor av kläder, smycken o skor BILLIGT! Kolla under kategorin "SÄLJES" till höger.

Intresserad? lämna gärna en kommentar under bilden eller maila mig på [email protected].

www.lollysbloppis.blogg.se



2010-04-28 @ 13:02:02
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det är storlek M i den, de va jätte små i storlekarna. Jag har S i vanligt fall och den passar mig bra.

2010-04-29 @ 08:56:52
URL: http://ostholmsblobbis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja det är den. :)

2010-04-29 @ 18:31:15
URL: http://Ostholmsblobbis.blogg.com
Postat av: Carolina

Hej!



Du ligger högst på buden på adidaströjan- 200. och hummeltröjan - 300.



Buden går ut idag :)



Vi kan fixa betalningen via mejl, va din adress: [email protected]?

2010-04-30 @ 10:50:23
URL: http://ostholmsblobbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback