Enköping hela helgen


2010-04-22 @ 22:21:50

U2 - Still havent found what I'm looking for, klassiker, älskar låten

Kom nyss hem från baby, och ja må då säga att jag kommer sakna han när jag åker bort
över helgen. Även fast vi bara blir ifrån varandra ca 2 dagar, vill bara absolut inte att det
skulle kunna bli som förra gången. Men allt känns så mycke bättre nu, so I'm cool. ♥

Nå väl, imorgon drar vi 5 tjejer iväg till Enköping för lite jobb jobb.
Håll tummarna för att vädret ska bli bra! Annars vill jag krypa ner under jorden typ.....
Nej, men va säger ni? Kanske ska börja packa. Fast det orkar jag inte just nu faktiskt.
Sååå... Jag tar mitt pick och pack och kryper ner under mitt varma, sköna, mysiga täcke,
och kikar på någon film kanske? Om jag inte somnar.


TILL SIST SÅ VILL JAG SÄGA GRATTIS TILL SARA EKLUND! 19 ÅR IDAG.
GRATTIS BABY!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ajamän.. han står med i mina framtidsplaner sen i 9an att jag ska gifta mig med han :-) Har inte gått så bra hittillst.. men, haha.

2010-04-23 @ 06:45:49
URL: http://saraneuman.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej!



Du har högsta bud på Adidas tröjan brun- 200 kronor. Och Hummel tröjan - 300 kronor. (Budet på hummeltröjan går ut på fredag, så om du fortfarande har högsta bud hör jag av mig.) :)

2010-04-28 @ 21:11:56
URL: http://ostholmsblobbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback