Bye bye Johnny


2010-04-08 @ 13:25:07

Just nu så känns det som att jag håller på att bli sjuk. Och det har vi Jimmy att tacka för! haha
Men har just träffat Rebecca en sväng, och vi åkte ut till ÖB och köpte lite små grejer, sen fick
jag också indian medicin av henne, så jag hoppas att det hjälper mot att bli sjuk! Det har det 
i alla fall gjort alla andra gånger, så det är bara hålla tummarna denna gång också. För jag orkar
inte bli sjuk nu när det snart är helg och skolan börjar, för jag har redan missat ett x antar saker
antar jag.. INTE OKEJ!
Innan jag åkte tog mig i kragen och åkte ner och träffade Rebecca så var jag en duktig flicka,
jag dammsög hela lägenheten eftersom mamma och dom kommer hem på lördag morgon kl.5.
Sen plockade jag undan lite saker och städade på mitt rum, men risken finns ju att jag fortfarande
kommer slanga saker omkring mig, och får göra om allting typ imorgon igen.

Det finns en annan risk också, att jag inte kommer ha tid imorgon att städa (just därför gjrortde
jag det idag), för imorgon kl.12 ska jag och Johanna iväg till Västerås och kolla på balklänning.
Jag vet att det är lite sent, men tror fortfarande att det finns gott om fina klänningar kvar, och om
det inte finns där så finns det ju självklart andra städer att kolla i:-) så det ordnar sig hoppas jag.
Senare på kvällen har jag faktiskt inte planerat så mycket... Blir väl ta det lungt och kolla någon
bra film med Älskling eller träffa Sara eller nått. Det visar sig, men just nu känner jag bara att jag
vill vila så att jag blir bra tills på lördag. För då blir det ferre med tjejerna hemma hos S.Eklund!

Nå.. Igår var också en rolig dag, eller rolig och rolig.. Den var helt okej, träffade en mina gosisar.
Brian kom upp hit igår på runt lunch, så vi kikade på Luftslottet som sprängdes, jag har faktiskt
inte hunnit kolla på den förut, så det var första gången för mig igår, och jävlar vad den var bra.
Började kolla på den själv, och de va ingen höjdare för den var ändå rätt läskig i början, men sen
så gick det bra när jag fick sällskap!
Sen så gick vi ner och hämtade mina skor som jag beställde från Nelly förra veckan, och ska jag
vara ärlig så är jag lite skeptiskt till att beställa från internet eftersom man inte vet hur skorna/
kläderna sitter, hur dom är, eller hur storlekarna är, men mina skor satt perfekt och storleken var
som gjord för mig. Bild på dom kommer lite längre ner. Nu väntar jag bara på att mina klänning
ska komma. Hm.. Ja, sen gjorde jag inte så mycket mera igår faktiskt, eller igår på dagen.
Fast... Det gjorde jag ju visste kom jag på nu!
Pappa fyllde år igår, så GRATTIS I EFTERSKOTT. Jag och Marina bjöd ut han på mat på Athena,
och det verkade som att han uppskattade det ganska mycket, så det var ju tur att det blev en
lyckad födelsedag för han!:-) skönt för oss också för den delen, haha.
Runt kl.6 så hade jag verkligen jätte tråkigt, så jag och Amanda tog oss en tripp ut till Donken för
att dricka milkshake! Och satan vad det är gott, har aldrig vart den människan som har druckit
milkshake, men nu är det ändring på det! Sen tog vi oss en tripp till Konsum och handlade hem de
som vi båda behövde.

Sen spenderades kvällen och natten med Älskling som vanligt! Är glad över att allt har löst sig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback