Bra start.. DÅLIG Start


2010-04-19 @ 07:49:32
Sov hos Jimmy inatt, och smart som jag är så glömde jag nycklarna hemma.
Så... Var ju bara för mig att åka hem igen, och jag hoppas att jag kan ta bilen ner.
Kul om jag måste gå liksom. Nej, ush. Dessutom är det bara 2 grader ute.
Visst, det är sol, men fortfarande kallt. Så håller mig till att åka bil än så länge.

Men.. NÄR JAG KOM TILL SKOLAN SÅ ÄR DET SJÄLVKLART ATT JAG HAR SOVMORGON.
ÄR DET INTE TIPPAT??
Tur att jag har min kära Rebecca som håller mig sällskap istället för är på lektion.
Gick nyss till lidl och köpte godis, och nu sitter vi och häckar framför datorerna i
skolan. Kul start på dagen. Dålig start på dagen.

Kommentarer
Postat av: Malin

du är mycket finare ;-)

2010-04-19 @ 14:20:49
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback