22 april, och det snöar hur mycket som helst


2010-04-22 @ 08:59:58
"Varför öppnar blondinen mjölkpaketet i butiken?
Det står öppnas här på paketet!"


"Norrman till norrman:
- Åskade det hos dig i går kväll?
- Jag vet inte, jag var hos grannen hela kvällen"
ha-ha-ha

Det första jag gjorde imorse när jag kom hem från älskling var att jag slog mig ner vid datorn
och satte mig och läste massa roliga skämt, och fan... Hahaha shit, vem kommer på allting?
Ja, det är ju klart att man kan få sig ett par roliga skratt i alla fall.
Idag är jag ledig och jag hade hoppats på lite finare väder, för nu är det ca 1 grad, blåst och snö ute.
Är det verkligen April? Känns som november.
Nu ska jag i alla fall skjuts Johan till skolan, sen när Rakki har vaknat så ska jag brumma in
till köping och lämna "nått gammalt, nått nytt, nått lånat, nått blått" (håkan hellström 2005)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback