spår


2009-09-27 @ 21:46:44
veckan har vart tuff, känns som det har bestått av:
träning, skola, sova

helgen har vart ännu värre, haha
i fredags var ja på badet ett bra tag, sen på kvällen träffa ja martina,
och igår (lördags), så spåra det rejält ett tag
men va kul! måste vidga vyerna;).

Jennie fick mig taggad till att dricka, så vi drog igång me att åka te blixten där vi
börja dricka med en massa folk. När jag kom te krogen senare vart det fart kan
ja då säga, haha. men det var intressant, har lite minnesluckor här&där,
- inte likt mig!!

Oh ida, chill typ.
Kolla fotboll, träffa jenniee och promenad med tina mats & niklas
Nu blire sängen för att vila tror ja. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skyll inte kvällen på mig hörru du ;)

Du fick ju mig minst lika taggad :P haha

2009-09-29 @ 20:01:20
URL: http://jennieeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback