poor girl


2009-09-07 @ 15:03:09
GAAH, galen helg, verkligen
både freda lörda sönda


Var kul hemma hos sebbe tkr jag iaf, mkt trevligt folk och så:-) alla va glada och trevliga tkr jag.
Jag och Rebecca kom hem nångång vid typ 2 tror ja?
Oh kul att vi vaknade 8 på morgonen också.
Men brukar oftast vara så. Well, mådde inte toppen igår vill jag lova,
men kan bero på att jag började bli sjuk, för idag har jag feber oh massa..
Så var inte i skolan idag, men får se hur de blir imorn!
Krya krya iaf

 

Bon jovi kanske är bland de bästa asså.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jackan finns kvar, ni är några intresserade av den just nu, så antingen en snabb affär eller den som budar högst :)

2009-09-10 @ 11:01:08
URL: http://jacqueline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glömde också säga, den är rätt stor, det är därför jag säljer den för jag är något för liten i kroppen för att ha den.

2009-09-10 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback