fm static


2009-09-05 @ 10:13:41
Kvällen igår, ah.. Den var mys!:-) Var och hyrde film, The dark knight, kan nog aldrig tjata ut den filmen.
Sen vart det what happend in vegas på tv:n, så vi kikade på den! tills det vart dags för mig att åka hem..
Så sen åkte jag hem och sov och drömde världens dummaste dröm kan ja nog lova.
Well, vaknade allt för tidigt, vid klockan 9, så är rätt trött nu!

Och idag, va händer idag? Jo, det blir lite festa för min del faktiskt (inte så vanlig)
Men Sebbe fyller idag, och Simon&Johanna fyllde i torsdags så blir till att fira dom!
Tror jag faktiskt kommer bli rätt kul om det blir bra folk!

Så till sist:
Grattis Sebbe! och:
Grattis i efterskott Simon&Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback