Starship


2009-10-28 @ 23:02:43

Mindre bra uppdaterat här ser jag, men blir så när man inte sitter vi datan så mkt.

De senaste dagarna har ja te.x vart på kryssning, vilket var super.
Synd bara att de bra dagarna inte varar längre.
Igår kom jag hem, drog till fredda, sen över till sofia en sväng, och då gick hela
kvällen åt liksom.
Idag gick ja upp 9, kom te bade 10, sen var jag med Sara hela dagen. Vi åkte ner på stan och åt,
vi handlade lite, OCH jag köpte en ny skinn jacka idag:) trivs hur bra som helst i den.
Kanske inte läge för att köpa en skinn jacka nu.. men ah, måste passa på när man hittar nått!
ehm.. Ja. hela min kväll spenderade jag i alla fall nere i kiosken i ishallen, och har nog aldrig haft
så stressigt nångång, så tur att man inte jobbar hel jobb med det där iaf. skulle nog byta på dirr.
Efter en sådan kväll (och dag), så kan man inte vara annat än trött och seg, så jag gör nog rätt i
att gå och sova nu tror jag.
godnatt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback