Saturday night


2009-10-10 @ 18:56:17

Hurt dag idag, och väldigt kul med kan jag säga.
Klockan 10.00 så blev det promenad med Malin, vilket jag tyckte va socialt, för henne blir det
inte att man träffar allt för ofta tyvärr!
Klockan 12.00 bar det av till fellingsbro för att åka skrillor! (mmmh, vintern börjar komma!!!)
bra att martina drog med mig:) oh de bästa var att vi var så många som åkte, det var:
jag, martina, jonte, tobbe, simon, mats och niklas.
De sämsta var, att jag inte mår så bra i kroppen nu efteråt vill jag lova.
¨
Well, ja kom hem och på dirren åkte ja nästan te ishallen och kollade j20 matchen,
och nu kom emma och sara. så ska umgås med dem ikv, sen va vi hittar på visar sig.
Nu tänker jag inte slösa mer tid på att sitta här iaf. bye bye







Kanske lägger upp några bilder till senare om jag orkar! + Om jag hinner för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback