Projekt "kultur"


2009-10-06 @ 21:04:50

Har ju då projekt vecka i skolan denna vecka, och vad tycker jag om det då?
Jo... Det är hur onödigt och oseriöst som helst. Så jag förstår inte riktigt poängen med
att ha det om jag ska vara ärlig. Vi virrar runt som vilsna själar typ.
Det enda bra vi får ut av det, är de tidiga dagarna. Vilket är helt okej för min del.
Så jag vet inte om det är bäst med vanlig skolvecka, eller projekt vecka? hM..

På tal om en annan sak så gick helgen snabbt som satan alltså!
Fredagen bara sprang iväg, hann inte ens kika klart på idol innan jag somnade till, och
då är det illa tycker jag. Innan 22.40 bör man inte slumra på en helg dag.
Lördagen lika så, fick hem trummor till GH, så spela det, sen vid 8 så åkte jag upp till
Jimmie en sväng och där blev det godis och dricka i lass! OCH THE DARK KNIGHT.
Som kanske är bland de bättre filmer som finns?
Och nu är det bara vänta på Att den nya Twilight filmen kommer ut! Då blir det bio.

TILL SIST:
SÅ LÄNGTAR JAG TILL SÄLEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback