Mary kay


2009-10-22 @ 21:51:28
Eller vad man nu kallar det?

Nå väl, tyckte det var trevligt, dels för att det var en del man inte kände, sen för att Carro (som höll i det) var duktig:) för det är väl rätt viktigt tycker jag haha. Synd att allt kostar bara, men man får ta en grej i taget och till slut kanske man har allting, who knows?
Är egentligen inte så där super mycket för smink (kanske är för att jag inte har vart det nångång i mitt liv? haha), men en del saker fastnar jag för, och hoppas på att det kommer bli bra, det som jag beställde. Men det tror jag nog allt att det blir.

Well, resten av dagen i sig, har varit ganska stressig för min del.
Farit och flängt hit och dit hela dagen känns det som. Inte förrän nu som jag har fått en lugn stund.
På dirren efter skolan stack jag och Amanda upp te badet och träna + bubbel. Och hur skönt är inte
det en ruggig dag? Jo, väldans skönt. Var nog dagens höjdpunkt:) kände mig väldigt fräsh efter iaf.
Hann knappt hem förrän jag och min moder skulle ner på stan för att hämta ut p-piller te mig, och sen
åkte vi och handlade braller. Så, har unnat mig ett par nya byxor och smink idag:)
Hur blir det med pengarna i fortsättningen liksom? Kommer dom finnas kvar? Haha.
Sen vid 6 rullade jag ner till Malin och kom hem nu.
Måste i säng känner jag, och MÅSTE PLUGGA!!! ggaasshshsh, orkar inte. va ska man göra?!?

MEN:
Imorgon är det lov;)
Hur nice som helst ska det bli.
Så nu säger jag: Godnatt people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback