He had it!


2009-10-18 @ 13:03:24

Natten till iförrgår, drömde jag att kvällen igår skulle bli kass.
But it wasn't bad, tvärtom! Hade faktiskt skit kul tilll slut:)
Träffade nytt folk vilket behövdes, och var allmänt trevligt tycker ja!
...Och hade ju tänkt att åka hem igår till Arboga igår, gjorde jag det eller?
Nej, blev kvar hos Rebecca.
Fast å andra sidan, så hade jag 100 gånger så roligt i Köping än om jag hade åkt hem.
Vid 2 började vi gå hem, with a good company!(H)
Tog oss en jävla tid att gå hem! Drygt som skjutton. Är ju inte det roligaste att gå när
det är kallt och jävligt ute. Tur att vi hittade hem iaf!

Imorse.. Va man inte pigg? Nej.
Men tog oss upp gjorde vi allt!
La oss och kollade på film också, 17 again. Hade inte sett den innan. Men verkade helt okey det lilla jag såg:-)

Nu ska jag ta mig upp te badet med sofia.
Bubbla och bada lite, HUR SKÖNT SOM HELST.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback