Goodnight foxs


2009-10-20 @ 22:42:05
Alltid lika kul att vara med andy, bland de bästa vännerna alltså.
Nå väl, på tal om nått annat, så känner man vissa kvällar typ:
"Rebecca, ska vi ta tåget till västerås station?"
Men jag är inte bitter alltså, är glad!
Fast.. Även fast inget speciellt har hänt, så kan man ju inte alltid vara glad. För.. nee, det är inte
riktigt min grej alltså, har mina humörsvägningar, men vadå? Det hör till:)
Idag har vart en bra dag iaf.
Var ute och gick me tina, sen gymme med mig själv, riktig hurt-dag, idag.

nu blire sängen om ett tag iaf.
men känner inte för att sova nu, orkar inte.. inge trött tror ja.
så ja.. får väl se vad jag gör.
Godnatt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback