Sminkrådgivning


2009-10-29 @ 22:05:13

"Sminkrådgivning"?
Ja, det var jag på nu ikväll, hos Carro Haglund.
Det var intressant och helt klart värt det! Förvånad över hur bra det passa mig också!
Helt klart en 10 poängare från min sida.
Och beställde lite nytt smink me, behövs väl alltid. För mitt tar helt slut när som helst.
Önskar att jag hade en bra kamera som man kunde använda, men den är inte den
bästa att ta när bilder med upptäckte jag nu, prövade alla inställningar, men gick UHH

Tillbaka till morgonen nu då.
Vid 11 så tog jag och Martina oss upp till badet och badade bara, var ritktigt skönt,
men också riktigt proppat med folk. vilket jag ger tummen neråt på. fanns inge bord
att fika på alls, haha
Sen åkte vi hem och färgade håret! Resultatet blev bra tycker jag, även fast jag då
råkade missa en fläck här och där (a)
Well.. det var min dag i stora drag, och har inte så mycket mera att berätta nu.
Kanske återkommer imorgon om jag har ork och lust:D
hej så länge


på lördag kommer DREGEN till stadskällarn, så då vet jag nån som kommer va där "hehe"
och bilden är tagen från peace and love! dit jag längtar tebaka till hur mycket som helst.


Kommentarer
Postat av: Malin

ska du klä ut dig? ;)

2009-10-29 @ 22:49:23
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback