Can't deny


2009-10-09 @ 20:45:46
Just nu.. Sitter jag bänkad framför tv:n och kollar på idol, har blivit som en drog..
Som det lätt blir med tv program eller vad som helst.
I detta läge håller jag på Mariette, men hinner säkert ändra mig nångång mer..

Kan knappast säga att jag har vart i  skolan idag iaf, typ 1 lektion, sen bar
min väg av till frisören för lite fix. blev helt okey.
Så kan säga  att det har vart en ovärd dag idag typ, har bara sovit och inge mer?
Somna när jag kom hem.
Eller jo, vänta! Hade tänkt mig att göra en hel makover på mitt rum, som jag
tänkte ta mig tid till på höstlovet, så åkte iväg och handlade lite grejer:).
Sen är jag ledig ikväll också, så åkte ner och kikade på matchen i ishallen 1 period BARA,
var ju tvungen att hinna hem till idol oxå!
Nu i pausen ska jag hjälpa min mami med den goda maten också, det hör till en
fredagskväll att man ska ha god matB-) huhu.
Så hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: haha nja, jag tycker inte calle är bra.. inte riktigt min smak. det är konstigt, för killarna brukar utklassa tjejerna :)

2009-10-10 @ 09:24:04
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja, så är det alltid. men vet inte vad som hänt i år, strömmen har väl vänt eller nått:). huhu

2009-10-10 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback