Take my breath away


2009-11-20 @ 23:48:45

Min kväll spenderades framför tv:n och idol, som de säkert gjorde för flera andra också.
För vem kan missa idol? Hur spännande som helst, nu kan vem som helst åka ut. Ingen sitter säker.
Idag åkte Reza, och det var väl ganska väntat ändå, men tycker ändå att hon är grym på att sjunga.
Men de är ju alla andra också. Så vet inte vem jag tycker ska vinna? Hur svårt som helst, men aa.

Kan ju också berätta att jag har spenderat hela min dag i min säng. Förutom imorse när jag åkte upp
te gymmet och skulle träna. Jag ställde mig på löpbandet, sen skulle ja gå te maskinerna. Och DÅ tog
det emot, orkade verkligen inte. Så, jag åkte hem och tog tempern, och guess what?
Jo, feber. Hur kul är det när man är ledig och helgen börjar närma sig? Inge kul alls. Så jävla tippat
att det skall hända just nu. Min halsont gör ju inte det hela bättre heller. Men får hoppas på att det
går över snabbt iaf, för på söndag är det jobb jobb. Och nu klagar jag jätte mycket, men ibland är de
tillåtet! Haha
Jo, har haft jätte tråkigt idag också kan ja tillägga, jag hatar att bara sitta inne och göra ingenting! Panik liksom
Sen äre väl inge mer som har gått kasst idag tror ja, snarare tvärtom i så fall.
Har köpt ny dator! Så ska slänga den andra åt skogen tror jag, för den är hel kass. Och vem vet,
kanske gjord ett jävligt dåligt köp som köpte denna, men de tror jag inte. För ingen har varit så dålig
som den förra kan jag ju lova. Så har setat och lekt med den hela dagen/kvällen fram till idol starten.
→ Nå väl, nu har det gått ungefär 4 dagar sen Kaj gick bort, vilket fortfarande är ofattbart. En så plötslig död
vid så "ung" ålder. Ja, han var ju ingen gamling i alla fall. Kommer sakna dig framöver! ♥

Nu är det snart sov time för min del känner jag. Brukar i vanliga fall sova vid denna tid, men den senaste
veckan har allt vart upp och ner. Har inte ens velat sova, så har somnat långt efter 12 på nätterna.
Men nu känner jag att det är dags att dra tillbaka vanorna lite, om det nu kommer funka..
Så jag tänkte lyssna klart på en av världens bästa rock ballader med Nazareth: Love hurts.
Fan, rock ballader är det bästa jag vet. Älskar musiken. Knappt inget bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback