Psykologi


2009-11-11 @ 17:39:43

Ett jävla skrivande.
Ja, nu menar jag då inte här. Utan i skolan.

Började dirr på morgonen, med uppsats. Skrev om min Dygnsrytm, typ att man sover för lite och bla bla.
Men kan då säga att jag inte sover för lite, men åndå så är jag trött jämt, eller har vart den senaste veckan i alla fall, skit drygt verkligen, kommer knappt upp på morgonen. Men det är bara att göra sitt bästa.
Sen hade vi cirkus 2 timmar håltimme, och det är ju inte det roligaste man kan ha om jag säger så, fanns ju ingenting att göra. Så vi satt alltså i skolan i 2 timmar tills det var religion, och så blev det mer skriva.
Dagen avslutade jag med en skrivning i psykologin, vilket tog ett bra långt tag det också.
Och nu sitter jag och skriver ännu mer psykologi.
Psykologi, psykologi, psykologi, psykologi, psykologi, det enda ordet som finns i min hjeeerna just nu. Rått cp.
Mycket jobbigt, men snart är det helg:) väldigt skönt.
Men en dag i taget. Snart så ska jag i alla fall ner på hockeyn med Sofia och Amanda.G, så.. Så kommer min kväll se ut, and now, bye people.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-11-11 @ 18:54:17
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback