Psykologi, vadå?


2009-11-26 @ 22:08:10
Sitter och lyssnar på Cryin med The poodles.
Visst, de namnet kan inte låta så tilltalande (gjort det inte för mig först), men fan vilken bra låt..
Kan ju säga som så att, tårarna kommer! haha, nästan i alla fall. Så, så fin är den kan jag lova!
Min favorit låt just nu. Ni måste lyssna på den. Finns ingen som inte kommer att älska den.
Så, den ska jag lyssna på hela kvällen, och 12020 andra rock ballader som jag har fick igår dåra.
Som jag har förstått de, så kommer jag få sitta uppe hela natten. Frågan är bara, orkar jag de?
Time will show..
Nå wäl, idag gjorde jag en helt onödig tripp till köping. Men hittade i alla fall lite grejs som jag
köpte, eller.. 1 grej vare! Men de va BEHÖVLIGT!! Sen träffa jag Rebecca! Vilket jag inte gjort
på hela veckan, eftersom jag inte har varit i skolan någonting. Men idag tog ja mig dit i alla fall.
Sen har ja bara vart hemma hos daddy, mysmys! Gjorde världens godaste mat i alla fall. Har
ett mål som vuxen, ska bli lika bra på att laga mat som pappa är!
Förresten, Martina var med över och kollade på mina puppys! Har blivit as stora och JÄTTE fina.
Därför är det väldigt tråkigt att man ska behöva göra sig av med alla sen.
Shit, låter som om de ska dö.. haha. Men de ska de absolut inte, de ska bara till andra ägare!
Men har jag tur sparar vi någon :)
Aa, Martina hade kameran med sig över också, så har ni tur så kommer de upp några bilder här
sen om nån dag eller så. Beroende på hur aktiv jag är som sagt.
Men nu orkar jag nog inte skriva mera.. Nog viktigare att skriva på skit psykologin. So, so long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback