Jaha, internet?


2009-11-12 @ 21:58:16
Ja.. Internet? Mitt internet funkar inte, suck

Har vart i skolan 1 lektion idag iaf.
Just därför att:
Jag var i köping hela förmiddagen, kom till arboga vid halv 12 nått sånt.
Sen hade jag bara 1 lektion, vilket va helt ok...
Vid klockan 3 sen åkte jag och Martina upp och träna, vilket var kul, har inte träffa den tjejen på ett tag nu!
Ännu mer motion blev de för min del, för jag gick ut och gick med Jennie, och sen kom jag på att man har
en jävla massa funderingar här i livet. te.x på vad som händer efter döden och massa grejs, frågor som man
helt dum i huvet av.

Så, nu har jag berättat min dag i stora drag.
"So.. Say goodbye and go" - goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback