Girly night


2009-11-05 @ 22:32:14

"Tjej kväll på stan."
Det var tydligen en populär grej för mig och Jennie, haha!
Började med att vi gick till stadsgården och fika (andra dagen för mig),
var mysigt tycker jag!
Sen sprang vi runt i affärer typ, från halv 7 och sen kom ja hem ungefär
kvart i 9. Så alltså.. 2 HELA TIMMAR, i arboga? Är det möjligt.
Nå, ja det är det. I alla fall idag, de hade massa extra erbjudanden på stan. Så passade på.
Detta köpte jag:
- Jultee (mest för att de va en fin förpackning, haha!)
- Presentkort på Lilla-spa till mamma i födelsedags present. (Rygg och nackmassage)
- Hårprodukt från Paul Mitchell.

Kan ju säga som så att det var ju inte gratis. Känns som att jag har spenderat allt för mycket pengar idag. Men det känns inte som om att det gör nånting. För det var ju ändå inte på onödiga saker så:)




Nu ska ja skriva lite mer ointressanta saker, haha men kan va kul att läsa ändå.
Kan ju säga som så att, jag fick ju damp på våra lärare idag. Klarar inte av dem.
Allt är typ vårat fel? Men det är bara dumheter. Inget är vårat fel:)
En stor del av den skoldagen fick mig otaggad till 100, men ja.. Va gör man?
Iaf så skippade jag och Rebecca lunchen och gick och åt kebab istället, mkt gott.
Sen var den skoldagen slut ungefär.
Och hem i snö vädret fick jag gå! MEN HIMLANS VA MYSIGT DET ÄR MED SNÖÖÖ!!
URGLAD BLIR MAN!

Nu har Sara och jag tänt ljus iaf, och ska sova. Godnatt allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback