Bullet


2009-11-10 @ 11:57:08

POFF.
Kan ju säga som så att igår gick inget enligt planerna, och det började redan innan jag hade vaknat typ.
För det första så försov jag mig, och hade verkligen ingen lust att gå till skolan alls, men pallrade mig upp i alla fall, för kände att jag inte ville missa något i skolan. Men fan, jag orkade inte. Så jag gick hem efter första lektionen i skolan!
Sen direkt när jag kom hem så satte jag mig och skrev på psykologi uppiften som jag var tvungen och göra om, och vad hände då? Jo, datorn stängde av sig! wwooo, en 10poängare till dator man har..
Men som tur va, så hade jag himla tur. Det sparades iaf, så det var väl ljuspunkten på min dag typ.
Aja, sen hade jag inte mycket mera hemma att göra.
Var ju fortfarande slö sen i lördags! haha. Men hade faktiskt riktigt kul där:) bra att Jennie drog med mig, och tur att Linnea ställde upp med place! Tack för kvällen alla!
Well, tillbaka till dagen igår (måndag).
Åkte in till köping och träffa Rebecca vid klockan 3, vi gjorde väl inte så mycket, men var skönt att komma iväg hemifrån och släppa alla tankar hemma bara.
Sen skulle vi åka och dansa på kvällen (vilket jag hade sett fram emot i princip hela dagen), och vad händer då?
Ni tror inte att SJ är försenade då eller?
Jo men självklart, och inte lite heller.. Utan nästan 1 hel timme. Så vi missar dansen:( och det var ju inte kul kan jag säga. Så.. Nu kommer jag få vänta ytterligare 1 vecka, och det är ju inte de roligaste direkt..
Ja, så det är bara att hoppas på att denna dag kommer bli bättre iaf. Och det tror jag kanske, eller nått? Den kan ju inte bli så mycket mera sämre iaf!
Skriver senare, för nu har jag inget mera att skriva, för nu har jag skrivit av mig, haha. Känns skönt.
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

haha var beredd på sena tåg hela vintern du..

2009-11-10 @ 18:12:25
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är alltid sena tåg, mer eller mindre!

Skit drygt.. ush

2009-11-11 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback