16:19


2009-11-25 @ 16:19:50
Jag har ju konfronterat en grej idag i alla fall, jag har ingen fantasi.
Har noll ideér om vad jag ska göra med bloggen
Så kan ju säga som så att: Är öppen för förslag om nån har nått! haha
Nu orkar jag inte hålla på mera asså, snart gör jag den helt vit elle nå.
punkt slut.
Så innan ja blir irriterad, så tänker jag övergå till ett annat samtalsämne! haha

Gick till skolan en lektion idag, kände att jag var tvungen för annars skulle jag hamna efter
mer än vad jag redan gör. Och sen gick jag hem, och glömde skåp nyckeln kvar i skolan.
Klockrent sofia, verkligen! Good work
Men får hämta nyckeln imorgon eller någonting. För sen så har jag inte tid, för Martina och
jag tänkte ta oss upp till badet och bada lite, kan nog vara de skönaste just i denna månad
när allt bara är grått och trisst!
Förresten, imorse så gjorde jag klart perspektiven på psykologin, och när jag kommer till
skolan så får jag informationen: "stress uppgift", väldigt kul.. Ännu mer fucking psykologi,
min hjärna kommer vara död efter denna termin alltså.
Ett under om den inte är-
Men skit samma nu, för nu ska jag pallra mig iväg och ta mitt första mål mat för dagen. Gottis.
Ha de bra så länge.
"xoxo gossip girl"

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: haha ja elakt att luras ;-) jag visste att det var en lördag, men det sa jag nog aldrig till dig :D vilken tur att det inte var samma dag iaf!

2009-11-25 @ 18:36:59
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback