sommarlov


2009-06-13 @ 21:12:48
äntligen har sommaren kommit, men vart är (#) solen?
hps den kmr snart iaf, annars äre ju inget sommarlov
ska bli så skönt att slippa skolan och få sova på morgonen.
och sen händer det ju en del roliga saker i sommar också!

igår va faktiskt en lyckad kväll (största delen av den iaf)
Vi började hos daniel, var typ 10 stycken, mkt trevligt:)
senare vid halv 12 kanske blev det ingång på krogen,
där det var extremt mycket folk, rätt jobbigt, för värmen va ju inte oh leka me!
De var kvällen, sen träffa ja lite annat folk down town också.
Min elskade mamma hämta mig vid halv 2, då åkte ja hem och
kolla hockey ett tag tills jag somnade!

(jag vet, man ser inte mkt på bilden,men roligare än bara text, haha)

Idag har de inte hänt mycket alls, eller jo..
Vart med johanna typ hela dagen, var nere och kolla på shirley, hiiih
Och käkade, sen hyrde vi "i taket lyser stjärnorna" var helt okey. bye bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback