midsommar helgen


2009-06-21 @ 23:40:27

midsommar var vi ute i högsjön ett gäng, eller jaa. blev rätt många te slut.
men trevligt som fan vare! mkt bra folk också, alla prata me alla! inge bråk eller så,
så tur att man inte va inne i stan iaf. men aa, kvällen tog slut där ute vid 12 typ, men
inte för min del, var vaken ett tag till iaf.
de ändå tråkiga var att jag inte bada:( uhu. fast kanske va tur, annars hade ja nog vart sjuk
iaf, ska försöka få bilderna tills imorn, sen får vi se hur de går!

i lördags (igår) så vaknade jag runt 11 kanske, sen drog vi ner te kebab huset
(jag martina jonte emil victor sebbe och simon) oh käka en kebab dåra,
drog hem te seb oh kolla videorna från midsommar och sen åkte vi te meken
och spelade lite fussball!
senare åkte vi alla ut te donken sen hem igen oh kolla nyaste wallander, vilken bra film de va!

idag så har ja vart ute i stugan hela dagen, fett skönt, åkt lite båt och spela boll oh sånt
som man gör utanför stan. riktigt mys faktiskt.
sen nu på kvällen va ja me alla igen, spelade fotboll på meken och grillade:)
oh snälla simon gav mig en fläsk  läpp som jag kmr få leva med nu några dagar, haha
hårt.. men livet e hårt, inge att gråta över:k bye bye♥
(bilderna e från idag)
   
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback