30/5..


2009-06-04 @ 14:40:16

..En mycked lyckad kväll och grattis till Micke som också fyllde 18!!

Först kan jag ju säga tack te martina som styrde upp allt, va jätte mys oh kul!

Tack för presenten oh allting!

Jaa, som sagt.. Vi hade lite party hemma hos martina, oh de blev lite 5kamp,
umgänge och alkohol! Var bättre än bäst, oh bra väder också.

bilder kommer nog upp lite senare tror ja, när ja har fått dom från martina.

Vart fall, snart äre sommarlov, oh sista veckan i skolan, kan inte bli mycket
bättre. Men de är för mycket plugg nu asså, orkar fan inte me allting.
Fast är rätt förvånad över mig själv, som orkar plugga på allt. Det är inte jag liksom.

Men men, skit i pluggandet nu, oh grattis till simon som fyller idag!:)

Bortsett från att jag ska plugga idag så kommer carro in te arboga oh
så drar vi te västerås och äter på Max, hur gott kmr inte de bli.
Tur för henne att hon har körtkort och grej, och snart äre min tur me det också!
Well well, So long people. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback