too fine


2009-07-27 @ 23:01:58
..much too fine,
de va bäst

Ajaa, vilken dag idag asså.
Låg och kollade på Thelma och Louise inatt, älskar den filmen:) osis att de bara va ja vaken då, haha
Sen vaknade jag imorse, sen kom Martina, Jonte och Johanna och hämtade mig, sen bar det av till
Eskilstuna, shoppade en del.
Handla allt man behöver nästan - skor, braller av olika slag, tröjor. oh briller.
Duger bra väl åt mig. Sen var det hem på DIREKTEN och Rebecca kom hit, sen Sofia, och vi började
genast att sy rodd kläderna. tog ett par timmar, så e helt slut nu.
Och nu har ja städat mycket asso, orkade inte gö de igår. så dammsög, tvätta och lite sånt nyss.
Så tror jag ska lägga mig och kolla på 8mile nu, grymt bra film, - kollade på den här om dagen me,
men kan aldrig tröttna på den filmen.


byebye then. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback