be my


2009-07-26 @ 16:33:47
Det händer ju inte allt för ofta att man skriver här må jag säga.
Men nu tänker jag ta mig tid att skriva en sväng i alla fall.

Gårdagen var nice, mkt nice. Träffade alla mina älsklingar igen, har inte sett dom på hela sommaren.
I alla fall så började Jag, Sara och Emma lite hemma hos mig, och sen åkte vi ner till källaren där det
var smockat med folk. Men gjorde inte mig någonting, för att jag hade grymt kul och träffade en massa
roliga människor!
Och har jag inte världens underbaraste vänner? Jo.
Har saknat dom extremt märker jag nu.
I varje fall, så fick jag skjuts hem inatt, vilket var himla tur, för vädret var ju inte så lovande. Som vanligt.
Undrar när det ska sluta med allt regn? Om det nu kommer göra de innan sommarlovet är slut vill säga.
Och tippat att jag vaknade klockan 9 imorse, då gick jag upp och duscha. Så känns som om att jag vill
gå och sova snart igen. Och det ska jag göra oxå, ska bara städa lägenheten, tvätta och plocka undan..
Så får nog vänta ett par timmar till:)

♣ because you look so fine and i really wanna make You mine. yeaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback