tree years ago


2009-02-10 @ 23:15:45



nu äntligen har jag fått varva ner, hållt igång hela dagen.

morgonen började med gympa, huuh.. sen har inte det hänt

mkt, förutom prov sista lektionen som gick jätte dåligt.

inte min vecka känner jag.

men dansen idag har ju självklart vart höjdpunkten idag, som alltid!

sen gick becca och jag bara på stan i v-ås efter skolan, käka choklad.

mmhm, va tjocka vi är. inge ovanligt,

sånt gör vi typ hela dagarna långa. godis är våran speciallitet.

fast, de ska vi ändra på? hoppas jag, om det går (H)

imorn blire
- skola - köring - modevisning av bal, + packning
'

10/2-06, tre hela år sen. m-
men det var ändå en av de bästa dagen i mitt liv. glömmer det aldrig. minnen
är viktigt att bevara.
It was easier to say hello, than to say goodbye.. - ♥

- sofia elgström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback