lördag, söndag


2009-02-01 @ 19:04:04


helgen:
lördag: trodde jag att det skulle bli helt lungt, men nej så blev det inte.
Började med att jag hamnade nere i ishallen, som vanligt då? ^^ huhu.
J20 spelade, de vann med 12-3 tror jag, kollade inte klart på hela.
För att.. Skulle gå på bio med lill-sis och mammi.
En chiuaua i Bevelly Hills kollade vi på, ja en barn film, jag vet.
Men den va rätt okej faktiskt, haha.
Precis när jag kommit hem kommer Emmie te mig, va mys tkr jag, va länge sen, missu!
Gick och köpte lite godis och så :-) sen gick vi te alex senare och var där ett tag.
Så lördag kvällen va helt okej!
OCH för det sista så måste jag skriva att ZZIMOON fyllde också :*
G R A T T I S    Y A O!

söndag (idag):
huhu.
(Första dagen på ny månad, ska bli en bättre månad, huhu)
idag har nog vart den längsta dagen på länge tror jag?
gick upp vid 07.00!! Skulle med johan på match te v-ås, de blev 3-3..
efter det gick vi in och kollade på oskar, och noll koll har jag på vad det blev i den matchen.
mer har det inte hänt idag.. gick och la mig och sov när jag kom hem
och nu sitter jag och lyssnar på musik.

Vad vore världen utan musik?

- sofia elgström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback