ledig!


2009-02-04 @ 23:13:26



stockholm hela dagen igår typ, med klassen dåra..
bussresan dt var ju inte den roligaste vill jag lova, 2 timmar blir drygt.
aa iaf, första stoppet var på naturhistoriska riksmuseet, trodde det skulle bli fett
med tråk, men neje. det var bättre än väntat faktiskt! sen vare cosmonova, som jag
trodde skulle bli kul, men neje. det var sämre än väntat. fick bara massa ont i
huvet. så inget gick som jag hade tänkt mig ^^
senare blev ddet stan, och på vägen hem hoppade jag och beccaa av i västerås,
de vaaa daaans på g!:) det va nice, alltid lika kul. myyy passiion.

AND SO, TODAY?
ermm,, jo, lediga har vi vart hela dagen lång, men det betyder absolut inte SOVMORGON!!
nej nej, klockan 9 var jag uppe, och klockan 10 skulle jag ut och köra med körskolan, så fick inte vila
ut någonting! så får ta och göra det till helgen istället. det gick iaf bra och köra, och efter det så hämtade
min kära mamma mig, så tog vi en tripp te köping och gjorde lite stuff=)
hamnade hos victor te slut idag.. och te sist så hamnade jag vid datan, och sängen!
och nu ska jag sova gott folk, godnatt peoplee, sleep tight. ♥

- sofia elgström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback