högskoleprov?


2009-02-11 @ 23:33:59

funderar starkt på att anmäla mig till högskole provet, visst det är
över 1 år kvar tills jag går ut skolan, men ju fler gånger man gör det
desto större chanser är det att klara  det sen!
Så jag menar, det skadar ju inte iallafall! men de visar sig.
hinner nog ändra mig 30 gånger innan jag bestämmer mig, huhu
körningen gick kanon idag, var rätt nervös när ja skulle köra, eftersom
det är så halt ute, men det gick som på räls! rätt stolt över mig själv.

och tjejer, suuuuper duktiga var ni på modevisningen idag:)
+ att jossan var great på att sjunga med!
bilder kommer nog in senare, om jag får dom vill säga!
iaf, imorn åker jag bort över helgen, ska bli skönt. slippa detta.
godnatt people. sleep tight.

- sofia elgström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback