Tisdag: Storstaden


2009-12-15 @ 22:16:19
Var i vår huvudstad idag, alltså Stockholm. Var världens busväder ute, blåste och snöade, så man
frös ju en del kan jag lova. Och inte nog med det, mitt humör är fortfarande inte nice, så kände att
ja ville ha lite time för mig själv, så mestadelen spenderade jag själv, och hur det kunde ha slutat,
de vill ni inte veta. Inte jag heller för den delen. För mitt lokalsinne är inte som det ska, och spec
inte i Sthlm där allt ser ut likadant överallt, men som tur var så hittade jag tillbaka till där jag kom
från.

Handlade julklapp till Pappa och Sara, så nu har jag då bara Martina och Johan kvar.
Kanske inte e det allra lättaste, men tjejen fixar allt..
Önskar bara att jag kunde fixa tillbaka min trassel. Det är min önskan i år.

Nå väl, åkte buss hem i 3 timmar, inte de roligaste med tanke på att jag inte kan sitta på min
svanskota fortfarande, så ingen rolig resa för mig. Hade inte så kul musik på mobilen heller, men
en grej lyser i alla fall upp min dag, det är att det har kommit så mycket snö.
Och att träffa Martina idag var också kul, tror nog att det kan vara nyttigt att tänka på något
annat ett tag av dagen i alla fall. Känns inte som att jag vill vara själv hela tiden.
De orkar jag inte.

Ska försöka sova med sis nu i alla fall. Hoppas det går! Godnatt sweethearts ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback