Speedy


2009-12-20 @ 01:30:35

FARTFYLLD DAG. Inte en lugn stund

Västerås med Martina. Skulle handla julklapp te henne, men blev inte av, haha. Så tror
jag får göra det på måndag istället! Men va lite mys ändå! Synd bara att mitt tågkort fuckade sig

Ishallen, efter vi kom hem. Kikade på J20, dom vann har ja för mig. Träffade även Linus
och Simon där. Kan ju i alla fall säga att det var varmare där än ute, för där äre fan is..

Besök i Niklas nya lägenhet, blev impad över hur fin den var inredd faktiskt:-)
spelade lite guitar hero, vilket var år sedan, men även så lyckades jag med att vinna.

Hårfärgning, av både mitt och Martinas hår, vart faktiskt micket nöjd, även fast det inte
blev världens skillnad, men skönt att jag inte är ljusbrun längre, utan mörkbrun.
Och hoppas att Martina blev nöjd också, vilket jag tror att hon blev. Så nu är vi lika!

• Efter vi hade färgat håret och käkat och druckit gott, så gick vi ut på promenad ca. 1 o ½ timme
var faktiskt rätt skönt, även fast de e kallt. Man vänjer väl sig helt enkelt tror jag.
Då var väl klockan runt 23.30 när ja kom hem.
Sen träffade jag Sara Eklund ett tag, åkte ner och satte oss vid nyby ett tag, ett perfekt ställe
att sitta på, sen åkte vi hit en sväng. Och nu sitter jag här, och känner att jag måste plugga.


(ni ser även martinas nya hårfärg här, haha!)


(var tvungen, minen på mig blev helt åt helvette)


nu äre fan vinter, och dt är kallt! För första gången på hur många år som helst. I love it


Kommentarer
Postat av: Malin

visst :-) tisdag kanske?

2009-12-20 @ 15:42:42
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback