Min älskade misse..


2009-12-14 @ 22:18:40

Visst, man kommer aldrig kunna prata med något som bara är ett djur.
Men även fast det är så, så kan man fortfarande kommunicera på ett sätt,
man kan gosa med dem, de sviker aldrig, och man kan få en så otroligt bra kontakt med ett djur.
Så är/var det för mig, min lilla misse kommer alltid att vara en familjemedlem och min bästa, som
jag älskade mer än något annat, men vad ska man nu säga.. Han är borta, finns inte mera. I cry.
Så jäkla tungt. Mycket motgångar på samma gång.

Imorse åkte vi in med honom till vetrinären för det var nått fel, sen blev han opererad, och den
hade flytit på hur bra som helst.
Senare vid 1 när jag och mamma kom in till vetrinären och skulle hämta Trassel, och de säger att
operationen hade gått hur bra som helst, men sen hade han rest på sig och drabbats av hjärtstillestånd,
vilket de inte kunde säga vad det berodde på..
Såg han ligga där så fint, men vad ska man göra. Vad kan man göra? Mera än att brista..
Så tycker det är himlans sorligt, kommer sakna han för mycket.
Ingen kommer ersätta han i alla fall.
Älskar dig min misse.



Bilden togs så sent som IGÅR KVÄLL, verkade helt okey, men ni vet, skenet kan bedra.
VAR RÄDD OM DET NI HAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback