JUL LOV


2009-12-22 @ 21:30:01

NU HAR VI JUL LOV.
HUR SKÖNT ÄR INTE DET?

Tur att det inte var så jobbigt i skolan idag heller dåra! Min dag varade från 10.30-11.00
så fick min sov morgon imorse som jag behövde! hihi
OCH, en annan nice grej: Har tränat idag, första gången på en lång tid.
Känner redan av träningsvärken, men e skönt att vara igång igen:-) och tänk,
nu är det bara 2 dagar kvar till julafton.
(så säger igen) HUR SKÖNT ÄR INTE DET?



Nu funderar jag på om jag kanske ska göra mig varm oboy och krypa ner under täcket och
kolla på film, men är ganska trött. Så får se om min plan håller.
Är hemma self tonight med sara, så kan inte somna ifrån henne allt för snabbt i alla fall.
Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback