Data lektion


2009-12-14 @ 10:22:41

Sitter nu i skolan och har data lektion, har vart och kolla på lucian nu på morgonen! Martina var duktig
så klart:-). Är allt lite mysigt att kolla på lucia faktsikt, det är ju trots allt bara en gång om året
Var iväg igår också och kollade på Lucia med Malin. Martina och alla tärnor var lika bra då tycker jag.
Men va  väldigt kallt, så det var lite skönare idag att vara inne. Bilder finns på malinwahblom.blogg.se
Resten av dagen igår var inte så värst.. händelserik, var bara ner och kika på min bror när han spela
match sen iväg ner på stan. Resten av min dag spenderade i telefonen tror jag, som jag har spenderat
en stor del av mitt liv känns det som, haha. Men de är jag bra på, hehe

Naej, nu tror jag att jag måste jobba för orkar fan inte hamna mera efter än vad jag är just nu.
Så byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback