Baka baka


2009-12-21 @ 21:53:10

Nyss bakat lite pepparkakor, och gjort mig en god blandning av kvälls mat, haha
Tänker inte sova på tom mage inatt igen kan jag ju säga på en gång, var bland de
värsta kan jag lova, somnade inte förrän 2. Så inatt vill ja sova lite tidigare:-)

Skönt att få provet överstökat idag också!
Vart en nice dag idag, först va jag och fixa 18-20 kort, sen bar det av till Tuna Park
med alex, och köpte den sista presenten till Martina! Och ett par leggins till mig själv.
Vi kom hem, och jag åkte te pappa på direkten tror jag.
Mer har jag inte gjort idag. Och får se hur det blir med skola imorgon? haha
Känner jag mig rätt själv så kommer skolan inte bli allt för långvarig. Byee


Jaja, kameran åkte fram, och ibland blir det som det blir. men älskar min syster iaf:-) bästa som finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback