Årets julklapp.


2009-12-12 @ 18:52:04

Köpte jag till min kära mor. Vilket är en spikmatta! Tyckte jag var lite intressant också faktiskt.
Resten av julklapparna hade jag tänkt att köpa på tisdag när det blir Stockholm med klassen.
Ja.. När jag kom hem från Tuna Park åkte jag en sväng till Sebbe, var ett tag sen jag träffade han faktiskt, så var trevligt att få byta några ord ett tag. Resten av dagen har inte varit så intressant tycker jag, har inte gjort så mycke alls.
Var bara ner till ishallen en sväng med mamma och kika J20, sen har jag plugat, på en lördag..
Det suger.
Men men, nu ska jag i all fall ha lite roligare, tänker inte sitta hemma och tråka hela kvällen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback