And the winner is...


2009-12-12 @ 01:05:38
ERIK GRÖNWALL.
Yes, de va helt okey! Svårt att veta vem som skulle vinna faktiskt, trodde nästan att Calle hade chansen där ett tag. Och ska jag vara helt ärlig, så tyckte jag att vinnar låten gjordes bättre av han också. En annan nyhet i alla fall för mig, är att låten skrevs av jury Andreas, vilket jag inte visste förrän jag läste det nyss, och självklart kommer låten att bli en stor hit som alla andra har blivit. Och som jag redan sagt, så tyckte jag att Erik var helt klart en värd vinnare, så det blev ett lyckligt slut till slut ändå ser det ut som. Men tror att de båda kommer gå långt bara de vill för Calle är ju bra duktig han med faktiskt.. Nog pratat om idol nu, låt mig skriva om något annat. Typ som att just nu har jag jätte tråkigt, och jag är super trött, men ändå vill jag inte sova. Helt sjukt. Vem vill inte sova liksom? Jag brukar i alla fall vilja sova, men på senaste tiden så känns det som att jag bara har gått emot mig själv hela tiden. Har ändrat hela mina dagar, och kan också säga att jag har lagt ner himla mycket tid på skolan, men visst, de är en bra förändring haha! Men frågan är ju hur länge den kommer hålla? För i längden är det fan rätt jobbigt och tråkigt att plugga. Men sånt som man måste göra om man ska komma in på högskola ju!
Innan jag kom hem så hade jag i alla fall trevligt. Sara och jag satte oss och kikade på idol det första vi gjorde, och sen tog det slut otroligt fort mot vad det brukar tycker jag, så vi fortsatte att kolla på någon annan film på 6an, nån som inte intresserade mig alls från början, men den blev väl helt okey efter ett tag, TILLS vi nästan somnade till ett tag, haha, snacka om slitna och trötta tjejer ikväll. Men det blir man för det mesta när man ligger och kikar teve och inte gör nånting. Men vi vart pigga och glada lagom till idol började, så det blev ingen miss för oss i alla fall. Efter det skulle jag hem och sova, för att jag var jätte trött, men klart som fan att man blir pigg när man går ut, det blev vi iaf, så vi tog oss ut till donken en sväng och tog varsin Mc Feast. Sen gled vi runt lite bara, haha, låter som värsta.. aah. Men e faktiskt ganska socialt, vi hade ju en del att prata om i, så ingen tvekan om att vi hade tråkigt.
Well, klockan är ca kvart över 1 just nu, och jag ska vara uppe klockan 10 redo att åka till Eskilstuna, och hur ska det gå hade jag tänkt? Jo, de vet jag inte, har inte tänkt ut det riktigt än. För att jag kommer typ sova 6 timmar inatt, och då kommer jag att vara död imorgon känner jag. Kan nog vara skolans fel, hatar att gå upp så jäkla tidigt, men snart är det lov, vilket kommer vara himla skönt, bara längtar en massa nu. Så jag kommer kämpa in i det sista, haha. Men nu ska jag sluta klaga och ta mig i kragen och gå och lägga mig istället tror jag, om jag orkar. Ska nog försöka plugga lite geografi först, skriva massa skit om 3 år på en ö. Önska mig lycka till.
Så nu säger jag godnatt alla. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback