Allting kräver mera nu


2009-12-28 @ 22:38:04
Har vart jätte dålig på detta, jag vet, men har inte blivit att jag har suttit vid denna dum burk.
Sen har väl inte alla dagar vart de bästa heller. Vart lite mycket nu ett tag känns det som.
Men nu är julen och stressen över, och då blir det väl lugnare tider med lite mer tid över till
mig själv och mina egna saker. Så, efter nyår så är det nog över.
Well, julafton var mys, och spenderades med mina bästa. När jag pratar om mina bästa så
vill jag bara tillägga att min mami är bäst, älskar henne! Mycket nöjd blev hon och alla andra
som jag gav presenter till, och tacka gud för de. Älskar att göra människor glada.
Men ändå har jag den tendensen att göra folk ledsna på något vänster ibland, är dåligt ja vet.
Sen kommer vi till Juldagen, och den spenderade jag hos Mickis, vilket jag tyckte var mycke
trevligt för jag fick träffa de människor jag inte träffar allt för ofta. De dåliga med den kvällen
var att den slutade som den slutade, har nog aldrig vart med om värre tror jag.
Men nångång måste väl det värsta hända mig också. Så, har inte vart så uppåt sen den dagen.
   - Men bara att bearbeta, och det går som på räls.

Idag så har jag träffat Sara, vilket alltid är lika kul! Måste ju säga att det är bra att någon
människa är positiv! Vi drog iväg och käkade lite, sen åkte vi hem och kolla på hundvalparna!
Nu har vi (bara) 7 kvar, haha. Och när dom blir sålda, de vet man inte. Kanske inte ens får
iväg dom? Who knows. Men skadar inte för mig, haha, önskar att vi  kunde spara någin iaf.
Sen åkte vi iväg och hyrde film "My bloody valentine", och köpte lite gott. Filmen var helt ok
enligt mig, men den var lite seg, så hoppas att Avatar är bättre imorgon! Om jag nu ser den.

Nej, nu ska jag ta och bädda ner mig i mammas säng (är nämnligen själv hemma och har vart
det nu 2 dagar! Lite tråkigt&läskigt att sova själv bara)
 och lägga mig och lyssna på lite Lars.
Måste säga att han har bra kunglig musik, älskar texterna. Får aldrig nog av han.
Framträdanderna jag såg med han i somras var ännu bättre, han är grym bra live.


Hjärter dams sista sång. Är den som gäller nu.
Passar så jävla bra in.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: gör så va ;)

2009-12-30 @ 22:56:04
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback